REKLAMA
Znaleziono 7573 wyników
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Ścinawce Średniej nowe tory i urządzenia zwiększą możliwości transportu towarów kolejąartykuł
Pokaż artykuł
W Ścinawce Średniej nowe tory i urządzenia zwiększą możliwości transportu towarów koleją
Na Dolnym Śląsku w Ścinawce Średniej nowe tory i urządzenia zwiększą możliwości transportu towarów koleją. Sprawniejszy będzie obsługa kopalni kamienia. Mieszkańcy zyskują lepszy dostęp do pociągów. Nowy peron i windy ułatwią podróże w kierunku Kłodzka i Wałbrzych. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują inwestycję za ponad 90 mln złotych ze środków budżetowych.
Trwają prace związane z modernizacją i przebudową Warszawy Gdańskiej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace związane z modernizacją i przebudową Warszawy Gdańskiej [FILM]
Na stacji Warszawa Gdańska kończą się prace konstrukcyjne nowego, 180-metrowego przejścia podziemnego pod torami i peronami. Będzie gotowe w drugim kwartale 2026 roku. Ułatwi dojście na perony i do pociągów oraz przesiadki na metro, autobusy i tramwaje. Prace za 80 mln zł netto prowadzone są ze środków budżetowych. Otwarto już perony 4 i 5 a perony. Peron 3 jest w trakcie prac wykończeniowych.
Z Łodzi Kaliskiej więcej możliwości podróży koleją. Przez zmodernizowaną stację pojedzie ponad 30 składów więcejartykuł
Pokaż artykuł
Z Łodzi Kaliskiej więcej możliwości podróży koleją. Przez zmodernizowaną stację pojedzie ponad 30 składów więcej
Podróżni od niedzieli 11 grudnia na stacji Łódź Kaliska zyskają lepszą ofertę podróży. Na Kaliskiej zatrzyma się blisko 180 pociągów. Dzięki wykorzystaniu wiaduktu wschodniego, nowym torom i urządzeniom przez stację pojedzie ponad 30 więcej składów. Pasażerowie korzystają z pięciu nowych dostępnych dla wszystkich peronów. Inwestycja za blisko 340 mln zł realizowana jest przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ze środków budżetowych.
Co słychać na budowie ostatniego odcinka linii M2 warszawskiego metra? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie ostatniego odcinka linii M2 warszawskiego metra? [FILMY]
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra. Miesiąc temu 14 sierpnia, na Bemowie rozpoczęło się drążenie tuneli ostatniego odcinka linii M2. Tarcza TBM Anna ma w pierwszym etapie prac do pokonania nieco ponad 1060 metrów. W ten sposób połączy dwie nowe budowane stacje – Karolin i Chrzanów.
Co słychać na budowie ostatniego odcinka II linii warszawskiego metra? [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie ostatniego odcinka II linii warszawskiego metra? [FILM]
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra. Trwa drążenie tuneli. Tarcza TBM Anna ma w pierwszym etapie prac do pokonania nieco ponad 1060 metrów. W ten sposób połączone zostaną dwie nowe, budowane stacje – Karolin i Chrzanów.
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra [FILMY]
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra. Trwa drążenie tuneli. Tarcza TBM Anna ma w pierwszym etapie prac do pokonania nieco ponad 1060 metrów. W ten sposób połączone zostaną dwie nowe, budowane stacje – Karolin i Chrzanów.
Kiedy pojedziemy trzecią linią metra w Warszawie?artykuł
Pokaż artykuł
Kiedy pojedziemy trzecią linią metra w Warszawie?
Rozpoczynają się prace projektowe dla pierwszego odcinka trzeciej linii warszawskiego metra – od Stadionu Narodowego do stacji Gocław. Na nowej trasie – o długości ponad 8 km – znajdzie się siedem stacji, w tym sześć nowych. Budowa linii M3 powinna ruszyć w 2028 roku. Pierwsi pasażerowie pojadą nią kilka lat później.
Plany rozwoju elektromobilności przy głównych drogach w Polsce [MAPY]artykuł
Pokaż artykuł
Plany rozwoju elektromobilności przy głównych drogach w Polsce [MAPY]
Stacje ładowania pojazdów elektrycznych o dużej mocy co 60 km, a dla pojazdów ciężarowych co 120 km (docelowo co 60 lub 100 km). Zaproponowano w sumie 166 lokalizacji, a do tego stacje tankowania wodoru rozlokowane przy 37 węzłach miejskich. Oto założenia AFIR, które właśnie weszły w życie.
Zbliża się do końca remont zabytkowego, ponad 100-letniego mostu na Odrze w Ścinawie [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Zbliża się do końca remont zabytkowego, ponad 100-letniego mostu na Odrze w Ścinawie [ZDJĘCIA]
Zaawansowanie prac przy remoncie zabytkowego, ponad 100-letniego mostu na Odrze w Ścinawie, wynosi już ok. 85 proc. W maju br. inwestor – Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) planuje udostępnić go do ruchu i przystąpić do rozbiórki mostu tymczasowego. Zakończenie wszystkich prac przypada na III kwartał 2022 r.
Powstaje Wschodnia Obwodnica Krakowa [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje Wschodnia Obwodnica Krakowa [ZDJĘCIA]
Polsko-tureckie konsorcjum, w skład którego wchodzą firmy Mosty Łódź S.A. i Gulermak buduje Wschodnią Obwodnicę Krakowa, czyli krakowski odcinek drogi ekspresowej S7. Koszt kontraktu opiewa na kwotę ponad półtora miliarda złotych.
Trwają prace na budowie Wschodniej Obwodnicy Krakowa, czyli krakowskiego odcinka drogi ekspresowej S7 [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace na budowie Wschodniej Obwodnicy Krakowa, czyli krakowskiego odcinka drogi ekspresowej S7 [ZDJĘCIA]
Polsko-tureckie konsorcjum, w skład którego wchodzą firmy Mosty Łódź S.A. i Gulermak buduje Wschodnią Obwodnicę Krakowa, czyli krakowski odcinek drogi ekspresowej S7. Koszt kontraktu opiewa na kwotę ponad półtora miliarda złotych.
Powstaje Wschodnia Obwodnica Krakowa, czyli krakowski odcinek drogi ekspresowej S7 [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje Wschodnia Obwodnica Krakowa, czyli krakowski odcinek drogi ekspresowej S7 [ZDJĘCIA]
Polsko-tureckie konsorcjum, w skład którego wchodzą firmy Mosty Łódź S.A. i Gulermak buduje Wschodnią Obwodnicę Krakowa, czyli krakowski odcinek drogi ekspresowej S7. Koszt kontraktu opiewa na kwotę ponad półtora miliarda złotych.
Trwa budowa Wschodniej Obwodnicy Krakowa, czyli krakowskiego odcinka drogi ekspresowej S7 [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa Wschodniej Obwodnicy Krakowa, czyli krakowskiego odcinka drogi ekspresowej S7 [ZDJĘCIA]
Polsko-tureckie konsorcjum, w skład którego wchodzą firmy Mosty Łódź S.A. i Gulermak buduje Wschodnią Obwodnicę Krakowa, czyli krakowski odcinek drogi ekspresowej S7. Koszt kontraktu opiewa na kwotę ponad półtora miliarda złotych.
Postępują prace na budowie Wschodniej Obwodnicy Krakowa [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie Wschodniej Obwodnicy Krakowa [ZDJĘCIA]
Polsko-tureckie konsorcjum, w skład którego wchodzą firmy Mosty Łódź S.A. i Gulermak buduje Wschodnią Obwodnicę Krakowa, czyli krakowski odcinek drogi ekspresowej S7. Koszt kontraktu opiewa na kwotę ponad półtora miliarda złotych.
Postępują prace na na budowie Wschodniej Obwodnicy Krakowa, czyli krakowskiego odcinka drogi ekspresowej S7 [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na na budowie Wschodniej Obwodnicy Krakowa, czyli krakowskiego odcinka drogi ekspresowej S7 [ZDJĘCIA]
Polsko-tureckie konsorcjum, w skład którego wchodzą firmy Mosty Łódź S.A. i Gulermak buduje Wschodnią Obwodnicę Krakowa, czyli krakowski odcinek drogi ekspresowej S7. Koszt kontraktu opiewa na kwotę ponad półtora miliarda złotych.
Trwa budowa Wschodniej Obwodnicy Krakowa, czyli krakowskiego odcinka drogi ekspresowej S7 [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa Wschodniej Obwodnicy Krakowa, czyli krakowskiego odcinka drogi ekspresowej S7 [ZDJĘCIA]
Polsko-tureckie konsorcjum, w skład którego wchodzą firmy Mosty Łódź S.A. i Gulermak buduje Wschodnią Obwodnicę Krakowa, czyli krakowski odcinek drogi ekspresowej S7. Koszt kontraktu opiewa na kwotę ponad półtora miliarda złotych.
REKLAMA